zaterdag 24 juli 2021

Zaterdag eendenkooi gehad

Vanmorgen ging de wekker, timing vond ik deze keer lastig, ik vertrok wel mooi op tijd naar de eendenkooi.

Daar gewerkt met Paul en John. kruiwagen laden en lossen, bramen en brandnetels en zo. Handschoenen gedeeltelijk nodig gehad, en riek, spa, bladhark.
Rut was weer bezig met een zeis.

Ik had verder te maken met Rut, Jackues, Ton, Thijs, en Nelly
Afwezig; Teun, Annemiek, Tom, Sander, Machteld, Alfons, Herman, Rini, Wim en Silvie.

Na de pauze weer vertrokken, toen  ik weer terug liep kwam ik Jet van de Ven weer tegen toevallig, even mee gekletst.

Ik voel me verder wel aardig goed, dadelijk rust, en naar Harm is het plan.

Statistieken;
1,67 Km afgelegd.
0:31:44 Opnametijd.
4 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,42 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BjXxI4OvUSZl45rUZf3ZKDV2EoaTEQ-F&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi deze zaterdag


Drie sprong


Lantaarnpaal defect


Deze ook


Wildrooster


Brug kun je over


Brug over geweest


Water en paden


Kippengaas tegen de bevers


Brug


Riek en spa


Water en wandelpad


Takkenschaar water van John


Kruiwagen geladen


Oude boom


Zijkant kooikershuisje


Detail luik


Insectenhotel


Bankjes


Bij riet bij vangpijp


Plas in het midden


Spullen van Rut denk ik


Dode oude boom


Water genoeg gelukkig


Voorraad riet


Werk van de bever


Plas in het midden


Voorraad hout


Hoek bij JOP (Jeugd Opvang Plek)


JOP met takkenzooi


Kunst RVS ik zie er een koe in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.