donderdag 1 juli 2021

Donderdag ontmoetingsgroep de Stijl en terug

Vanmorgen ging het opstaan goed, de wekker ging om 8:30 zodat ik op tijd op de fiets zat, richting de Stijl. Indira kwam wat later kon ik rustig foto's maken van de ruimte. Sien was er ook weer, Joke niet deze keer. Gerhardus kwam de koffie en thee brengen. Ik had twee bekers koffie €1,40 betaald.

Daarna omweg naar huis genomen beetje regen, te weinig om regenkleding aan te doen.

Taxandriaplein, Hinthamereinde, Hekellaan omgeving Bethaniëstraat, Zuidwal, langs het water omgeving station, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan Klokkenlaan en terug.

Dadelijk 14:00 afspraak met Willem fiets onderdelen binnen.

Ik voel me verder best goed.

Statistieken;
11,1 Km afgelegd.
0:55:42 Opnametijd.
12,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16w4HtEjHqlAj8efLaLAzkZl0TzA6cf-f&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Bloembak


Bankschroef en hout


Gerbera's denk ik


Deze weet ik niet


Stukje kast houtgroep


Oordoppen en winkelhaken


Verlengsnoer en zo


Mooie vormen


Schroeven, spijkers, pluggen en zo


Stukje ijzerzaag


Afgezaagd


Piano, afvalemmer, gootsteen, 
groene steekschuim/oase voor bloemen


Suiker, melk, roerhoutjes, zoetjes, 
koekjes, thee en bekers


Open raam zicht op de tuin


Bij de natte groep


Detail


Groene afwasborstel


Kommen en matje


Bakkie koffie er bij


Taxandriaplein speluitleen de Hobbel 
de bedoeling van dat blauwe snap ik niet


Bethaniëstraat veel herinneringen


Daarachter de Parade, vandaag niet geweest.
beginpunt rondvaaart binnendieze


Brug bij Heetmanplein / Wilhelminaplein
daarachter de Paleisbrug


Zebrapad, Stationsweg station verderop


Mozaïek bankje 


Stukje Stationsweg


Waterkant aanlegsteigers Citadel


Aartshertogenlaan Kawasaki motor


Klokkenlaan gesloten voor auto's 
takelen betonnen riool gedeelte 


Naam onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.