zaterdag 17 juli 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:05 ik kon op tijd vertrekken naar de eendenkooi, moest nog even terug voor mijn handschoenen. Maar ik was er op tijd.

Ik had te maken met  Rut, Jacques, Nelly, Tijs, Sander, Machteld, Paul en Rini.

Afwezig Teun, Ton, Annemiek, Tim, Alfons, Herman, Wim en Silvie.

Moest een paar keer mijn kruiwagen vullen met takken, gras en andere zaken. Na afloop de kruiwagen weer bij de container gezet en water gedronken. Na de pauze vertrokken.

Onderweg terug Jet van de Ven gesproken was leuk.

Dadelijk douchen, rust en boodschappen doen.

Verder weinig plannen vandaag. Het zal vast goed komen.

Ik voel me verder goed, een beetje moe, maar dat is niet erg.

Statistieken;
2,57 Km afgelegd.
1:37:02 Opnametijd.
2,94 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,29 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1q4cLUI2xPX-jk8oxdOhl42gneSpAKiqg&usp=sharing


Wandelroute Eendenkooi 


3 sprong


JOP betonnen tafelblad nog steeds zonder tekst 


Gras bij JOP


Hek bij JOP brandnetels


Wildrooster


Rechts riet


Bij ingang blokken hout voor de haard


Ikzelf


Kruiwagens houtril en fiets


Brug


Oude boom


Plas in het midden


Ford kruiwagen bladhark, zeis, schop en spa 


Kruiwagen, tand riek gebroken, gereedschap en camera


Stoel bij tent


Insectenhotel bij bankje


2 kruiwagens met en zonder inhoud


Stenen moesten naar het kooikershuisje achter.
natte takken later weg kunnen doen


Lading kruiwagen


Korf bij kooikershuisje


Zijkant


Na het lossen


Ik ben vergeten hoe Rut dit noemde
paar kruiwagenladingen gras kunnen lossen


Vingerhoedskruid


Naam onbekend


Riet bij vangpijp 


Container hier vond ik een pen


Kruiwagen met stoel en zo


Vroeger verbinding bij deze 2 paden


Brug vlakbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.