dinsdag 20 juli 2021

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Vanmorgen op tijd vertrokken naar de Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Marieke, Els, Bert, Remco en Conny.
Afwezig Ton van Rooy, Eric, José, Prisca en Hanny.

Moest op tijd om 10:00 vertrekken omdat ik mijn vader rond 11:00 kon verwachten thuis. Eerst bij de Helftheuvelpassage geweest, niet rond wel naar Big Bazar. blikje drinken gekocht en opgedronken.

Terug via de Kooikersweg, Simon Stevinweg, stationstunnel, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn vader kwam netjes om 11:00 ik was nog maar net thuis.

Koken, eten, Chinese kool, aardappelen, hamburger en toetje na.

Deze keer hoefden wij geen boodschappen te doen.

Ik was begonnen met snoeien in de voortuin, daarna samen klimop gesnoeid in de achtertuin. 2 Kliko's gevuld. 

Ik voel me verder wel aardig goed.

Vanavond laatste keer badminton voor de zomerstop is het plan.

Statistieken;
12,37 Km afgelegd.
1:14:00 Opnametijd.
11,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lAlEfaD3NhgsPkG8w9bFfzDWUb1fJKYx&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Maaspoortweg verderop voorheen paardenweide


Draait nog niet


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Onder de snelweg, ruimte voor water


Graaf van Solmsweg deze windmolen staat ook nog stil


Adm. Scholing bij ingang


Keuken koffiepot, snelfilter papier, 
thee tipje, drinkbak en zo


In en uit post


Gordijnen


Kunst


Ruimte voor medewerkers van Demarrage 


Kan het even luchten


Helftheuvelpassage voor kinderen


Hema tijd niet geweest


Big Bazar tafelkleed op maat te knippen


Fruit


Wasknijpers


BBQ spullen


Slager


Zee & Zo deze uitgang vandaag


Reis door Duitsland


Pilaar


Fietsrek


Tankstation 


4 flats lijken op elkaar 


Tunnel onder station


Emmaplein


Aartshertogenlaan


Kawasaki motor


Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.