vrijdag 16 juli 2021

Vrijdag OAD Vught en via Bossche Broek weer terug

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed. 7:10 ging de wekker, en ik zat ruim op tijd op de fiets.

Ik had te maken met Harold, Ton, Ron, Patrick, Mardi en Justin(nieuw).
Afwezig Willy, John, Corné, Mario, Jan, Maikel, Sascha en Saskia.

Deze keer moest ik schroefjes inpakken 13 grote en 4 kleine ik heb er ruim 70 gedaan, samen 1190 gedaan. 

Op de weg terug kwam ik toch Sjors toevallig tegen. Was net even gestopt om iets te eten. en ik werd gebeld door Eva Clozapinepoli 

De weg terug ging verder via de Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, via Epigoon en Lokerenpassage Harm. Ik kwam daar in de buurt mevrouw de Jong tegen even mee gekletst.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Dadelijk even rust en om 16:30 Sessie Martin Gijzemijter.

Statistieken;
23,71 Km afgelegd.
2:14:29 Opnametijd.
12,4 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JMiAz0XQ6xDviXIj6kPhBqeIO1_Wjrl5&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag



Oude GGD pand


Omgeving Buitendijk


Emma Staete FNV 
Emmaplein


Koningsweg 101 links Essent gebouw


Stuwen bij Heetmanplein


Aanleg fietsbrug bij verdiepte rotonde bij "De Wittte"


Taalstraat 183 brievenbussen


Crucifix staat er nog


Karwei tegenover Kettingweg en hoofdingang zorgpark Voorburg


Rotonde in beeld vanaf Kettingweg


WSD was en zo


Gereedschap 


Kolomboor


MOB kar


13 grote en 4 kleine schroefjes in zakjes doen.


Plastic nietjes deze keer niet


Schroeven met rubber ringetje vandaag niet


Houten bakken bij nieuwe spreekkamer


Overtoom kratten


Water tap punt


Vlaggetjes 


Pauze KitKat, Mars en koffie 


Carillon Voorburg


Halve brug kunst met Sint Jan verderop


Bossche Broek, reuzenrad, Provinciehuis en water 


Vanaf het Homeruspad


Parade sloop theater en Sint Jan uit de steigers


Hans Anders Hinthamerstraat en Sint Josephstraat
beeld weet ik niet hoe en wat


Prins Hendrikpark IJzeren Vrouw
soort bocht


Klokkenlaan "De Hooghe Clock" brievenbussen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.