zondag 11 juli 2021

Zondag kerk en Cromvoirt

Vanmorgen opgestaan, ontbijt, berichten, tv kort, op de fiets richting kerk. Gewoon via het Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel voor het eerst na de wegomlegging. 

Jan van Groos las een preek voor, ging goed, na de dienst in mijn boekje geschreven.
Ik zat vooraan, vond ik niet leuk. Er was een groep fietsers uit Berlicum waar ze  gelogeerd hadden, ze reden voor het goede doel DVN De Verre Naasten.

Na de dienst diverse ontmoetingen, was leuk, daarna mee gereden met Wim en Agnes ze wonen in Cromvoirt, er was nog taart van de verjaardag van Wim, was lekker.

Daarna stukje gewandeld geo app weer op pauze gezet. 

Wim bracht me weer terug naar de kerk toen heb ik de kortste weg terug naar huis genomen via de Graaf van Solmsweg. Lang gelden voor mij op een zondag. 

Thuis mijn mobiel van vliegtuigstand gezet en achter de pc gekropen.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad. Goede gesprekken gehad.

Statistieken;
3,26 Km afgelegd.
1:02:12 Opnametijd.
3,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,41 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NJrwI0LAvBX-d9FSePiAFF74E51asO0S&usp=sharing


Cromvoirt wandeling van deze zondag


Omron plas


Vanaf het Maasoeverpad, kraan nog niet weg


Windmolen klaar?


Trap bij zig zag weg bij Graaf van Solmsweg


Brug bijVutterpad


Ruwekampweg / Rietveldenweg
omgeving Sligro belangrijk punt


Plexiglas met tekst gevel kerk


Krukjes voor kindermoment


Tuin Wim en Agnes


Water tap punt


Piano koffer en gitaar


Prieeltje 


Mozaïek 


Bloem naam weet ik niet


Wim bezig met stoelen


Koffie er bij


Oud gemeentehuis Cromvoirt


Friet kar gesloten


Crucifix 


Golf terrein


Iets verder


Balustrade lijkt op Paleisbrug, met stuw verderop


Stukje golfterrein vanaf bospad


Groen


Golfterrein


Stukje weg


Graaf van Solmsweg nieuwbouw en zo 


Vrachtwagen parkeerplek 


Hoogspannings verdeel station


Bramen in aantocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.