woensdag 21 juli 2021

Woensdag Jumbo, poetshulp, Adm. Scholing en Lokerenpassage

Vanmorgen hoefde ik er niet heel vroeg uit, ik heb gekozen om voor de poetshulp van 10:45 boodschappen te doen. Ik heb Harm ook gesproken. 

Jolanda van Tzorg poetshulp kwam keurig op tijd, ik heb de was gestart en rustig aan gedaan. Doordat ik helemaal gefocust was op de was ophangen vertrok ik per ongeluk te laat richting Adm. Scholing. Els belde me al op waar ik bleef. Toch verliep de rest aardig goed, koffie en thee geregeld.
Ik had verder te  maken met Carol, Tamara, Tom, Corné en Eric. Afwezig; Hanny, José en Marieke.

Daarna weer even naar de Lokerenpassage geweest, Harm gesproken, aardappelen gekocht bij Mary van Jumbo was ik vergeten. Telefoonwinkel had geen USB verlengkabel.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk koken. 

Morgenochtend huisarts onderzoek ECG hartfilmpje nooit eerder gehad.

Statistieken;
13,57 Km afgelegd.
2:39:01 Opnametijd (laat op pauze gezet)
11,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1oGbz-9Lao1zpaWZiJT2pm8krnbv6fXsa&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Bloem in achtertuin


Garnalen Jumbo


Zalmfilet


Haringen


Paprika's en zo


Vlees 


Vlakbij mij blijft mooi


Noorderplas / van Zwietenpark


Reclame www.100p.nl


Nieuwe windmolen draait nog niet
maar er staat vrijwel geen wind


Vanaf het Maasoeverpad, hijskraan weg


Brug over het water bij A59 


Strakke lijnen


Kun je in knijpen soort stress balletje


Gordijnen en lamellen bij staande lamp


Kratten bier


Zandzuigerstraat Post.nl sorteercentrum, silo's 
en nieuwe grote loods sanitair



Heineken terrein


Idem


Richting brug


Deze keer zonder schip aangemeerd


Trierbrug bij Brabant Hallen


Water staat iets hoger dan normaal


Mercedes en Renault


Omgeving Weener XL


Relatief nieuw


Op een hoek bij het Wielsum


Omgeving Romelaan


Stukje Romelaan


Aardappelen bij Mary Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.