vrijdag 2 juli 2021

Vrijdag lekke band stuk gelopen

Vanmorgen begon het best goed, zat op tijd op de fiets. Bij omgeving Buitendijk kreeg ik een lekke voorband van mijn fiets. Stukje ijzer zat in de buitenband kreeg ik er uit. Had wel plaksullen bij me maar geen teiltje water. Achteraf had ik door kunnen lopen naar de fietsenstalling onder het station, maar daar dacht ik te laat aan.

Dus helemaal terug naar huis gelopen. onderweg OAD Mardi gebeld, dat ik niet kon.

Thuis eerst even rust en daarna band geplakt, ging redelijk goed.

Daarna naar Harm Lokerenpassage gefietst en ook boodschappen gedaan.

Rond de Noorderplas gefietst om toch nog iets gefietst te hebben.

Ik voel me verder wel goed, blij dat het verder toch goed ging.

Statistieken;
10,08 Km afgelegd.
2:02:33 Opnametijd.
5,64 Km/u gem snelheid bij beweging (veel gelopen)
18,16 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bSptQuOv8wvJi3WKt3DpSLTjVmKOHwJu&usp=sharing



Fiets en wandelroute van deze vrijdag


Klokkenlaan bezig met de weg en sloop Noorderlicht


Schuine gevels andere zijde
fietspad houdt ineens op


Gevel geverfd


Voorheen wit zelden gebruikt door mij

Vlak hierna kreeg ik een lekke band


Barnies kip corner en zo


Aartshertogenlaan


Tango tank 4


Stuk tekst verdwenen


Betaald parkeren


Luxe motor


<>


Ninja detail


In een bocht gebouwd


Rotonde Aartshertogenlaan / Mgr Diepenstraat, Rompertsebaan


Carnavals spullen


Rompertsebaan


Andere kant


Trap in gedeeltes


Rompertsebaan water


Zonepanelen, rolluiken, vlag geslaagd en kliko. 


Container laden of lossen


Zevenhondtseweg relatief nieuw


Fiets ingang Jeroen Bosch College


Cementrum buren


Rotonde Sint Teunislaan


Deel scooter


Naaktslak


Shoe Care Harm


Boodschappen


Stukje van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.