dinsdag 6 juli 2021

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:37 zodat ik kon douchen en tijdig op de fiets zitten. Kwam aan bij de Adm. Scholing rond 8:45.

Deze keer moest ik rond 10:00 vertrekken omdat mijn vader rond 11:00 zou kunnen komen. Het werd iets later. Samen naar winkelcentrum "De Maaspoort" gefietst, en kort bij Harm geweest. En daarna de Jumbo met Mary we hadden Kip Madras gekozen. Met sperziebonen, Kipfilet, Crème Fraïche, Appel, Ananas en olie.

Gegeten en aan de tuin begonnen maar we hadden maar kort de tijd.

Mijn vader weer tijdig vertrokken rond 14:20 want hij wou weer voor mijn moeder thuis zijn die vandaag weer naar de dagopvang is.

Ik voel me verder wel goed, niet eenvoudig, maar dat hoeft ook niet. 

Vanavond weer naar badminton is het plan mits ik me goed voel.

Morgen bloed laten prikken moet om 10:15 bij de Sint Teunislaan zijn, ik vind dat spannend.

Statistieken;
11,63Km afgelegd.
1:06:36 Opnametijd.
11,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=148sDOhgPnTi1Z1C5LsZsEMFAYsBq1E3M&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Noorderplas


Omron plas


Grote windmolen in aanbouw
vanaf het Maasoeverpad


Rommelig terrein ik zag twee ezeltjes


Terug kijkend Maasoeverpad windmolen in aanbouw


Zig zag weg


Scania, Volvo en twee maal Scania


Hedikhuizerweg, diverse voertuigen


Hedikhuizerweg stond hier een graafmachientje 
op de vrachtwagen?


Groene briefjes met namen  personeel Demarrage 
niet van de Adm.Scholing wel Hedikhuizerweg


Keuken me kraan, waterkoker, afwasborstel, Dreft,
Senseo, handzeep en zo 


Pauze tafel


Wensboom


Server, UTP kast, stofzuiger, mobkar en zo 


Helftheuvelpassage slager


Blokker 125 jaar


Big Bazar brandhout


Big Bazar kit kat


Snoep en zo


<>


Paraplu's 


Kassa koopjes


Mijn aankoop 


Horloges 


Luxe uitvoering met stappenteller


Taart 


Tunnel onder station


Brugstraat rechts voorheen BD pand
tegenover Grass company Emmaplein


Klokkenlaan bocht in beeld


Kip Madras bereid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.