zondag 18 oktober 2020

Zondag rondrit Kruiskamp, Engelen, Achterpad en terug

Vanmorgen stukje Hour of Power bekeken, daarna werkte de YouTube GKV-'s-Hertogenbosch Pim Poortinga. 

Daarna weer even rust en daarna vertrokken voor een fietsrit richting Kruiskamp. 

Bij het van Zwietenpark zag ik Pieter hardlopend mij tegemoet komen.

Daarna en beetje een rare kronkel rond de Meanderflat Kruiskampsingel. Kinderboerderij Bossche Hoeve gesloten. Even op een bankje gezeten.

Daarna de snelweg over richting Vlijmen. Bij de hondentraining geen hond te zien was al afgelopen.

Tweede maal Vutterpad, ook daar niemand gezien, maar dat vond ik juist wel prettig.

Richting Engelen, deze keer geen foto van de plas daar vlakbij een visser gesproken was leuk.

Henriëttewaard gepasseerd.

Na het chauffeurscafé bij de spoorlijn Karin gesproken ken ik van patiëntenvereniging Anoiksis.

Daarna Maasboulevard, Achterpad en terug.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
19,91 Km afgelegd.
2:08:59 opnametijd.
11,91 Km/u gem Snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CeTghgfptx5n3ArYk_6Bge7R_cC7KW5T&usp=sharing



Fietsrit


Senseo koffie met melk en suiker


Hoogwerker op korte afstand van mijn achteruitgang


A59 bij het Maasoeverpad


Brug over de snelweg


Scheiding hier stopt de heg


Rommelig terrein ik zag 2 schapen


Iets verderop


Groot bord als je er vlakbij bent


Vutterpad


4 rijbanen afritten van de snelweg
knop voor fietsers


Dammenlaan herfstkleuren


Bocht


Meanderflat


Belangrijk punt voor mij; links Dammenlaan
rechts Kruiskampsingel


Hert


Ezel


Nandoe vermoed ik


Nooit begrepen waarom deze bestrating 
van zwart materiaal is rubber? 
bij Meander flat


IJs, Snickers Bosche Hoeve


Pas gesnoeid


Hondentraining bij Englenmeer normaal elke zondag, 
maar nu was ik later dan normaal;
geen hond te zien


Landbouwvoertuig om gras bij heen te halen
was net klaar, hoezo op zondag?


Plas bij Schoolstraat Engelen


Bij kind centrum Matrix Schoolstraat Engelen
Hier sprak ik een visser



Henriëttewaard strakke lijnen


Sluis Henriëttewaard


Stukje hefbrug


Net na de sluis zicht op boerderij


Achterpad Oud Empel Links 5 bomen
rechts ook samen 10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.