zondag 11 oktober 2020

Zondag Kruiskamp, Henriëttewaard, Oud Empel etc

Vanmorgen had ik weer veel berichten, en ik zat op tijd achter de pc, maar geen uitzending gehad van onze GKV-DB kerk.

Via de groeps kring app merkte ik dat er meer mensen waren met het probleem met YouTube.

Dan de lastige timing wanneer te vertrekken. 12:50 mijn eerste appje van John, toen stond ik net klaar met de fiets bij mijn schuur.

13:13:13 gezien / 13:14:15 ook bewust meegemaakt toen was ik bij het Vutterpad.

Verder een 'normale' rit via Meanderflat Kruiskampsingel, Bossche Hoeve, Engelenmeer, Vutterpad 2 maal, Engelen, Henriëttewaard, Chauffeurscafé Treurenburg (dicht), Maasboulevard, Achterpad, van Zwietenpark en terug.

Ik voelde me vandaag een beetje raar, vervelend dat de kerkdienst niet is doorgegaan.

Soms zit ik in tijdnood, maar doe ik meestal zelf.

Statistieken;
16,88 Km Afgelegd.
1:47:32 Opnametijd.
10,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EFs64d3jZqHJfRE_KDiZRfA6pKqmDO_H&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Van Zwietenpark koeien gezien


Hekwerk en paden


Ingang van Zwietenpark


Maasoeverpad begin bij windmolen


Omron plas met stuwtje


Netjes gemaaid midden boven stukje windmolen


Wind viel mee


Richting Graaf van Solmsweg kom ik nooit meer op zondag


Brug richting Vutterpad ook gesnoeid


Sligro


Meanderflat Kruiskampsingel 
hier woonde vroeger mevrouw Boerma
al weer even overleden


Bossche Hoeve gesloten


Aanhangwagen bij Bossche Hoeve


Bochtenwerk richting Vlijmen brug over de A59


Engelenmeer surfen


Monumentje Engeltje van het Engelenmeer
naamloos kindje gevonden


Vutterpad


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Stukje braakliggend terrein


Plas bij hoogspanningsmast


Meertje bij Schoolstraat Engelen


Stukje kinderboerderij duiven en bokje gezien


Strakke lijnen kanaal Henriëttewaard


Haverleij golfterrein


Sluis Henriëttewaard


T splitsing Henriëttewaard links richting boerderij
rechts richting Spuisluis Crevecoeur


Chauffeurscafé Treurenburg gesloten


Richting Maasboulevard


Dijk


Iets verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.