woensdag 14 oktober 2020

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen moest ik op tijd opstaan, want er zou poetshulp komen, iets voor 9:00 was Srea er. Is verder goed verlopen, bed verschoont en zo, ik de was verder gedaan.

Na een korte rust vertrokken naar Adm. Scholing. Daar had ik te maken met Richard, Remco, Carol, Peter, Eric, Hanny en Gerda.

Op speciaal verzoek van John geen foto's van AS vandaag; en ik heb verder al een aantal foto's gewist.

Ben weer via een omweg terug naar huis gegaan.

Bij de Jumbo boodschappen gehaald, bij Mary afgerekend, verder bij Pjotr Petra, Vera (2), Jeanette en anderen gezien. En bij Shoe Care Harm gesproken.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
15:03 Km afgelegd.
2:01:24 Opnametijd.
11,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
42Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Xjey-mxXAiBwxrRM1fcGdK5wBAVDcpIB&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Fietstunneltje vlakbij huis


Van Zwietenpark


<>


Pas gemaaid gedeeltelijk


Maasoeverpad bij afslag Engelen A59


Hier komt water omhoog


Waterwagen staat er altijd


Graaf van Solmsweg


Ruwekampweg HAK vrachtwagen


Moeskampweg


4 schuine gevels


Rietveldenweg 


Slagboom nog niet zo oud


Van deze ophaalbrug


Omgeving Brabant Hallen


Royal Welshbrug


Zicht op Vogelstraat moskee, politiebureau en brandweer


Stukje brug spoorlijn veemarktkade


Verkade fabriek oude steigerplanken stoel


Verkadefabriek gang


Boeken


Mooi geschilderd


<>


Ingang


Stukje haven


Kerk naam weet ik niet bij Orthen


Tankstation, wasstraat en aanhangwagenverhuur


Stukje Maaspoortweg ander tankstation


Bij een stukje water


Soort buitenlucht arena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.