zondag 25 oktober 2020

Zondag Kruiskamp, Engelen en Maaspoort rit

Het verzetten van de klokken naar wintertijd ging goed gelukkig. Daarna nog erg moe geweest, maar op tijd Youtube aangezet en Pim Poortinga onze nieuwe dominee gezien en beluisterd. Het was avondmaal, en het ging over psalm 73. Mooi dat de verbinding goed werkte weer.

Daarna even rust omdat de regenkans nog te hoog was. Daarna een rondrit gehad, eerst winkelcentrum  Maaspoort plastic afval, Maaspoortweg, Kruiskamp, richting Vlijmen, Engelenmeer, Engelen, paar onbekende straten, Henriëttewaard, Spuisluis Crevecoeur, Maasboulevard, Lokeren en terug.
Ik vond het een mooie route en nog droog gehouden ook.

Ik zat vandaag op de fiets veel in mezelf te praten, dat hielp een beetje voor de routebepaling en zo. En daar heeft verder niemand last van.

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken;
19:41 Km afgelegd.
2:06:37 Opnametijd.
12,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10zoSfCR_wcLRMgrcfJ1jpqZ2Mmvk6a27&usp=sharing


Fietsrit van vandaag 


Cafetaria Maaspoort gesloten


Paddenstoel


Paddenstoel 


Bij het water


Stukje Maaspoortweg


Omron


Water bij Omron


Stuwtje bij Omron


2 jonge ganzen en 3 volwassen ganzen


Die hoop grond verderop snap ik nog steeds niet


Bij het Maasoeverpad


Rommelig terrein ik zag 1 schaap


Vanaf de brug A59


Vutterpad begin/einde 


Sligro leveranciers


GKV Gereformeerde kerk Evertsenstraat 35
Al een tijd niet binnen geweest
Riet netjes gesnoeid onlangs



Bossche Hoeve gesloten vijver bij ingang
daarachter Meanderflat


Engelenmeer


Hetzelfde punt


Graf bij kerk Engelen 
Oorlog slachtoffers
Johannes 10 vers 25-26
Ik ben de opstanding en het leven
die in mij gelooft zal niet steven
in eeuwigheid


Andere kerk


Engelen; het loopt hier naar beneden en weer omhoog


Mozaïek bankje en Brug bij 
Henriëttewaard Engelen


Bij Sluis Henriëttewaard steigers drijven 


Henriëttewaard bocht 


Richting spuisluis Crevecoeur


Pauze bij Maasboulevard


Bouwatch tijdelijke camerabewaking


Lokeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.