zondag 4 oktober 2020

Zondag kerk nieuwe dominee bevestigd

Ik zat op tijd op de fiets na stukje Hour of Power.

Kwam ook op tijd aan in de kerk, regenpak kon ik te drogen hangen.

Moest snel gaan zitten, vanwege de corona tijd.

Het was een mooie dienst Pim Poortinga door vader Pier bevestigd als dominee. 

Er waren relatief weinig mensen in de kerk

Ik was mijn geo app op de terugweg weer vergeten van pauze te halen; er zijn erger dingen.

Bijna thuis gesproken met Jan Ruitenburg, was leuk.

Onderweg water gedronken, ik had maar 1 flesje nodig en 2 stroopwafels.

Het gaat verder goed vind ik zelf dan.

Statistieken;
12,36 Km afgelegd.
1:16:35 Opnametijd.
12,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zEKOAqMHrrkrhAio-npKbSxXa4rqwK9N&usp=sharing


Halve rit terug


Van Zwietenpark


Dubbele info


Viaduct bij Maasoeverpad / A59
licht aan het einde van de tunnel


Kerkzaal


Bossche Hoeve nog gesloten


Hek van Bosche Hoeve


Engelenmeer rondom boom


Surfers bezig


Langs het water


Vutterpad mocht weer een keer


Onder hoogspanning rechts stukje braakliggend terrein


Bij voetbalvelden Engelen


Schoolstraat Engelen


Verzameling beelden en zo 
auto weg, ongebruikelijke hoek daardoor.


Strakke lijnen Henriëttewaard


't HOOGH met glazen trappenhuis
ongebruikelijke foto


Bankje bij golfterrein Haverleij


Bediening sluis Henriëttewaard


Hefbrug


Spiegels en zo


Geen schepen deze keer



Koi karpers en zicht op spuisluis Crevecoeur


Roest slaat toe


Richting Hedel
deze verbinding heeft oude papieren


Stukje haven Hedel hier gekeerd


Vangrails en hek voor koeien


Bezig met talud geweest


Rechts Maasboulevard


Achterpad deze keer niet gebruikt


Begraafplaats Oud Empel 
schuin tegenover Lachende Vis horeca
deze keer omgedraaid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.