zaterdag 3 oktober 2020

Zaterdag rondrit Treurenburg en Lokerenpassage

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, mooi want ik was aardig moe.

Vertrokken voor een rit via van Zwietenpark, Maasoeverpad, Engelsedijk, Gemaalweg, Kasteel Meerwijk, Treurenburg, chauffeurscafé (koffie gehad), Sluisweg, Goudenheuvel, Mangaan, Larenweg, Mimosavallei, Anjervallei, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage Harm van shoe care ontmoet, Pjotr koffie en Jumbo kleine boodschappen.

Onderweg een klein beetje regen gehad, regenbroek aangedaan.

Ik voel me verder goed, de rust heeft me goed gedaan.

Statistieken;
9,45 Km afgelegd.
1:31:46 Opnametijd.
9,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,43 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mua5XqXtKtgN7d0MCmbGn1l-cYahrrXe&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Kunst van Zwietenpark


Richting speelplek


Kun je met de fiets overheen


Speelplek


Wildrooster, maar de koeien mis ik al een paar maanden


Stukje Noorderplas


Pas gesnoeid


Begin Maasoeverpad


Plas Omron


Links oude paardenweideriet niet gesnoeid
ik vraag me af of dat ooit gaat geburen


Hier wel weer netjes


Langs de A59


Mais al weer even weg


Langs de Engelsedijk


Onderstel oude aanhanger stat er al heel lang
daarachter en klein meertje die is nog niet heel oud


Boten opslag o.a.


Meanderende dijk


Kasteel Meerwijk deuren stonden open, nooit eerder gezien


Genie voertuigen en zo


Stukje dijk


Vrachtwagens genie


Splitsing links aansluiting fietspad Treurenburg


Grote hoop groenafval (meeste niet in beeld)
transformatorhuisje graffiti niet goed te zien


Chauffeurscafé rechts kozijn geplaatst


Chauffeurscafé bakkie koffie en zo


Hier ook mooi gesnoeid


Vrachtwagen handel


Ook aanhangwagen verhuur


Mooi stukje fietspad


Pjotr koffie


Rode hond in de hoek overburen Pjotr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.