vrijdag 9 oktober 2020

Vrijdag Vught OAD en terug

Vanmorgen lastig opstaan, maar ik ben blij dat ik toch vertrokken ben.

OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg Vught geweest.

Aanwezig waren; Harold, Mardi, Rogier, Vinanic? (doof), Wim, Ton, Ron en Roland, de laatste 2 ook doof.

Terug via Voorburg, Taalstraat, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Zuiderpassage, station Oost, Bruistensingel, Harendonkweg en winkelcentrum Maaspoort. Daar boterkoek gegeten en Harm gesproken

Dadelijk afspraak met casemanager Petra is de bedoeling.

Ik voel me redelijk goed gelukkig.

Statistieken;
22,96 Km afgelegd.
2:16:56 Opnametijd.
12,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Ua1NTLuHMvAcfSKj3NZkffJw4ELCOESZ&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Spiegelbeeld


Vroeger photoshop steden wand


Brug Maurckplein Vught


Buizen gaan de grond in vermoed ik


WSD / schoonmaak coöperatie Kettingweg daarin OAD


Koffie automaat 


Blus middelen


Stuk opgeruimd


Kunststof nietjes 


Hier nog met stukje gietmal


Links afval rechts nietje opgestapeld


Hulpstuk 


Kantine


Nietjes opgestapeld


2 stapels giet afval gescheiden door stukje karton


Voorburg 


Looproute


Plas bij Crucifix 


Raadhuis Vught foto's maken bruidspaar net te zien


Viaduct Paardensteeg


Gemaal Segers


Stukje water bij Zuiderplas in de buurt


CGK (Christelijk Gereformeerde Kerk) 
Zuiderparkweg ziet er niet uit als kerk


Stukje Zuiderpassage


Beeldje was me eerder niet opgevallen


Al jaren opheffings  uitverkoop


Dierenwinkel hoek Graafseweg / 
van Grobbendoncklaan nu wel open



De Hooge Herven vroeger voor mijn werk 
vaak geweest, toen nog KPN


Gedenkplek nog niet zo oud


Bushalte Maaspoortweg lijn 8 en 9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.