vrijdag 2 oktober 2020

Vrijdag fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen was ik niet fit genoeg, geprobeerd af te bellen, Mardi niet kunne bereiken; er is een mail verstuurd. Daarna rust nodig gehad.

Voor 12:00 zat ik op de fiets, richting sportvelden, Oud Empel, Treurenburg, eerst weg onderdoor bij A59 en daarna andere kant van de weg omhoog en verderop weer fietspad links moeten kiezen. Wielsum, van Zwietenpark en Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage buiten bij de markt bij het Stoepje roomboterpunt gekocht, bij Pjotr met Henri de stukadoor gepraat en verderop bij Harm van shoe care. 

Dadelijk moet ik rond 15:00 bij Esther zijn.

Ik voel me nu verder wel goed, de rust heeft geholpen.

Statistieken;
12,24 Km afgelegd.
1:26:01 Opnametijd.
11,05Km/u gem snelheid bij beweging. 
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mPgcGLaMh-8GgStTXPtmJlqnw9iLQDuX&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Pas gesnoeid


Broodbus geparkeerd bij het Geerke


Ook het Geerke bij Twin Towers en apotheeek


Gesnoeid op de walkant bij rotonde Maaspoortweg


Voetpad verderop


Herfst begonnen


Gat in hekwerk bij vuurplek


Best groot


Doorgaande weg bij A2


Nooduitgang


Zonnepanelen had ik hier niet verwacht


A2 brug over de maas


Oud Empel, begraafplaats


Nu al herfst?


Bankje


In kapel bij begraafplaats iets geschreven


Uiterwaarden maas


Richting maasboulevard


4 namen bij deze flats
Ignis, Aqua, Terra en Aera


Zicht op treinbrug over de maas


Bezig geweest met helling bij spoor


Treurenburg nu wel open niet binnen geweest


Grondwerkzaamheden bezig, zal wel gebouwd gaan worden


Onderaan de windmolen


Plas bij milieustation


Hier kom ik zelden


Stukje park bij het Wielsum


De Baken bushalte


Bokkelaren flat achter zonnebloemen


Stuwtje van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.