maandag 26 oktober 2020

Maandag arts, Maximakanaal, Vindingrijk en Heinis

Vanmorgen hoefde ik pas om 11:30 bij de huisarts te zijn voor keuring rijbewijs, is goed verlopen, urine getest was allemaal goed.

Daarna even gewacht, Vindingrijk ging pas om 13:00 open namelijk.

Via omweg daarheen gereden, ook richting ongebruikelijk.

Moest wachten bij Vindingrijk, de overhemd die ik had gevonden was is denk ik wel bruikbaar, maar de borstzaken toch iets te klein. Mijn mobiel gepast; flapje ging net niet dicht.

Daarna gekozen om via de Heinis te rijden tot Den Boerderij over de Bruistensingel heen, Eekbrouwersweg, Rompert, Klokkenlaan, Lokerenpassage, Jumbo en terug.

Bijna thuis kwam ik Jan tegen even mee gekletst was leuk.

Statistieken;
16,9 Km afgelegd.
2:54:48 Opnametijd.
10,05 Km/u gem snelheid bij beweging (veel gelopen).
25 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EB7ulL6pygCIqvYv9zP3n1N4lB0qhmSv&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


In de buurt van de huisarts Emmers
Twin Towers heet de flat daarachter


De Naald bij Lokeren noem ik dit


Stukje dijk


Verderop


Mooi stukje dijk


Bolduc in beeld vanaf Maximakanaal


Stukje kanaal


Container binnenvaartschip


Crossbaan 


Wachten bij Vindingrijk tweedehandswinkel Afrikalaan 


Onder hoogspanning


Duidelijk


Buren


Bolduc bij ingang


Heinis Voetpad, met de fiets kun je niet verder


Voetpad naar beneden bij brug



Deze Balkweg


Woning verderop


Nog Heinis


Den Boerderij horeca gesloten


Pand al wat ouder denk ik


Vanaf een brug


Weener XL keten en vrachtwagen


Betonwagen gaat tanken Bruistensingel Total


Eekbrouwersweg voorheen Diagnogtisch centrum


Voorbij de Rompert


Boodschappen van vandaag Jumbo Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.