woensdag 21 oktober 2020

Woensdag Adm. Scholing en Terug

Gistermiddag nog bij de Stijl geweest, en na het koken en eten nog naar badminton geweest. We mochten alleen enkelen en korter dan normaal en niet douchen en zo.

Vanmorgen hoefde ik alleen maar de was te doen, en toch vond ik de timing lastig en had veel slaap nodig.

Gelukkig op tijd op de fiets richting AS, onderweg regenkleding aangedaan bleek niet nodig te zijn de regen stopte.

De Adm. Scholing verliep normaal, ik had te maken met Tim (ipv Peter), Richard, Gerda, Carol, Remco, Eric, Els en Hanny. 

Ik voel me toch redelijk goed.

Statistieken;
13,53 Km afgelegd.
1:42:36 Opnametijd
10,47 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1X3Pe2o2VIXoLZa1dKP9BnOSVxNH6YmUZ&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Foto van gisteren


Foto van vandaag vlakbij huis


Links vroeger paardenweide
rechts wel gesnoeid


Bocht


Bekend punt waarom die hoop grond weet ik niet


Rommelig terrein ik zag 2 schapen


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Bij keerpunt voor vrachtwagens


AS lepeltjes, suiker en  melk en zo


Foto van foto


Rechts  nieuw gedeelte


Bij ophaalbrug


Deze


Royal Welshbrug verderop 
deze keer niet nodig gehad


Renault relatief nieuw pand


Stukje Zandzuigerstraat


Omgeving station Oost


Stuikje Bruistensingel


Herfstkleuren


Stukje Maaspoortweg


Iets verder


Shoe care Harm


Idem


Jumbo boodschappen


Winkelcentrum Maaspoort
Lokerenpassage
ik neem bijna altijd deze ingang


Soort openlucht theater 


Soort trap 


Kunst


Willibrordkerk 


Stukje eten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.