donderdag 22 oktober 2020

Donderdag binnenstad

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, gelukkig want ik was erg moe.

Vertrokken per fiets richting station 11:27 eerste foto. Fiets geparkeerd onder station.

Rondje gelopen en weer op de fiets gestapt. Na Brugstraat rechts over draaibrug, langs oude GZG terrein, rechtdoor Zuid Willemsvaart, Sluis 0, watertoren, Graafseweg, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg en terug.

Joop ontmoet  bij de Zuid Willemsvaart. ken hem nog van badminton, hij is 15 jaar geleden gestopt.

Dadelijk verwacht ik Herman en mijn ouders op bezoek voor een uurtje; lijkt me leuk.

Het gaat verder wel aardig goed.

Statistieken;
13,47 Km afgelegd
2:08:27 Opmnametijd
8,27 Km/u gem snelheid bij beweging. (veel gelopen)
55 Km/u hoogste snelheid is denk ik een foutje

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PuSqDZtDEERKKtfpHkbopycGmL89ASKV&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Eerste foto Klokkenlaan


Om de hoek


Vrachtwagen laden en lossen Rompertsebaan


Geen spiegel vandaag


Omgeving Buitendijk


Fietsenstalling onder station heel veel OV fietsen


Drie draaideuren


Kraam stationsplein


Stukje station


Kop & schotel buiten


Antiek en zo


Waar zijn de ontbrekende nummers?


Filosoof


Stukje binnendieze


Paddestoel


Herfst


Kunst


Trapgevel


Kop & Schotel binnen A


Kop & Schotel binnen B


Kop & Schotel binnen C


Cafetaria open


Bolwerk gesloten


Beneden dicht


Bovenop Bolwerk


Met tegenlicht


Citadel en zo



Café De Unie


Omgeving Hinthamereinde


Graafseweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.