zaterdag 31 oktober 2020

Zaterdag ochtend eendenkooi

Vanmorgen voelde ik me fit genoeg om naar de eendenkooi te gaan.

Hard gewerkt, voornamelijk kruiwagens laden en lossen met groenafval; bramen, riet en zo.

Had ook te maken met angsten, om te vallen en zo. Gelukkig allemaal goed verlopen.

Ik had te maken met Rut, Alfons, Paul, Nelly en anderen ongeveer 10 bij elkaar.

Vanmorgen dus geen lange rit begonnen. Dadelijk komt mijn zus als het goed is.
Dan gaan we richting Vught fietsen.

Ik voel me redelijk goed, wel een beetje moe maar dat geeft niet.

Statistieken;
496 meter afgelegd.
12:13 Opnametijd.
3,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Z3d-qiBmgp8v6_5My9NP58EC_ADRkx4A&usp=sharing 


Ritje van vandaag wandelroute


Hier naar links


Brug bij eendenkooi


Wandelpad


Houtrillen en zo


Rietkraag


Plas


Oude boomstronk


Insectenhotel bij bankjes


Handschoenen in oude boom


Stukje plas


Hark en riek


Fort kruiwagen


Soort boomhut maken


Paadje


Stukje vangpijp met water


Geen Fort, ander merk


Rut stapelt hoog


Klein insectenhotel


Hier gemaaid en gesnoeid


Om boomstammen op te leggen


Stukje vangpijp met riet en zo


Boomstammen geladen


Grote tent bij hok met gereedschap en zo
en verzamelpunt voor de pauze en zo


Bij de uitgang


Fiets van Nelly bij ingang eendenkooi


Wandelpad van Zwietenpark bij brug eendenkooi


Water bij A59 aan de overkant Bokkelaren flats


Wildrooster


Koeien


JOP (Jeugd Opvang Plek)
Op de kaart het het koeienhuisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.