maandag 5 oktober 2020

Maandag Vught Voorburg dieren en terug via Zuiderpassage

Vanmorgen was ik niet top fit, maar blij dat ik toch op de fiets kon stappen, gewerkt bij Voorburg werken met dieren en zo.

Ik had te maken met Monique, Ad Rovers, Ali, Henri, Petra, Chiel, Frans en anderen.

Patricia en Marcel waren er niet.

Ik moest deze keer de lama voeren met brood o.a. en hokken schoonmaken, spinrag weghalen, en na de pauze paar ritjes met de kruiwagen, groen en aarde laden en lossen.

Voorlopig is de fietsenwerkplaats gesloten omdat Ad van Roosmalen nu weg is. Ben nu 2x niet in de werkplaats geweest, en het zal dus nog wel even duren.

Ik voel me verder toch wel goed gelukkig.

Dadelijk misschien boodschappen doen, en rustige dag verder vermoed ik.

Statistieken;
20,96 Km afgelegd
2:00:32 Opnametijd
13,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MB8kY2lrQEzxGqxuORSOYzBj5_dcWgwh&usp=sharing


Fietsritten van vandaag


Nog niet zo lang geleden wit tunneltje


Iets omhoog en flauwe bocht


Zicht op Paleiskwartier en parkeergarage


Richting station


Schuine lift Photoshop steden wand weg


Ik vond die steden leuker


Taalstraat Vught


Hekken geplaatst Taalstraat Vught


Kantine werken in het groen


Stukje krant en lamp


Vensterbank zicht op de kas


Gereedschap en zo, deze ruimte ken ik nog niet goed.


Voer divers


Warmte Blower 3 KW
kan niet op 1 groep samen met de vriezer


Vogels nog binnen kruiwagen later nodig gehad


Koffi en thee afdeling


Koek en koffie met melk en suiker en roerhoutje


Hok leeg vermoed ik


Hier kunnen binnenkort de kerstfiguren weer in.


Bloem met vreemde timing


Slangen dubbele betekenis; 
er was 1 slang dood gevonden in het hok


Voeten crucifix hulst er omheen 
wie verzorgt hier de bloemen?


Graffiti bij viaduct paardensteeg


Waarom staat deze dode boom hier nog steeds?


Spreekt voor zich


Dierenwinkel gesloten op de hoek 
Graafseweg en van Grobbendoncklaan


Water bij station Oost


Trappen bij station Oost
ruggengraat bruggen


Bruistensingel Total al jaren onbemand


Stukje Twin Towers bij rotonde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.