woensdag 28 oktober 2020

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing en station Oost

Gistermiddag nog naar De Stijl geweest, koffie gedronken, ik had te maken met José, Sies, Mark, Trudy en anderen. 

Vanmorgen redelijk goed opgestaan, Srea van Tzorg kwam mooi op tijd aan. De was heb ik verder kunne doen. Even rust en richting Adm. Scholing gereden. ik had te maken met Richard, Gerda, Eric, Tim, Carol, Remco, Koen en Ton.

Ik heb weer voor de koffie en thee gezorgd, en verder gegaan met Word.

Daarna gefietst naar station Oost even verder bezocht voor de foto's.

Dadelijk bij Willem en Ria eten.

Ik voel me redelijk goed.

Bij het pauzeren na de heenrit ging het fout, dus alleen gemeten vanaf AS.

Statistieken;
7,41 Km afgelegd.
0:40:16 Opnametijd.
14,01 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1yRRi0n_tgcsg6CKNTInmbASnm88QUPKr&usp=sharing


Halve fietsrit van vandaaag


Gisteren binnenplaats DeStijl


Reinier


Kruispunt vlakbij huis


Weer met grond bezig


Loopt iets omhoog


Graaf van Solmsweg hoogspanning


Redelijk nieuw, vorig huis afgebrand en afgebroken


Welk merk is mij onbekend


KEK Graaf van Solmsweg


Folder AS


Werkplek


Heineken terrein


Heijmans 


Bij Trierbrug trappen zonde fietsgoten


Royal Welsh brug vandaag niet nodig


Omgeving station Oost


Trap station Oost


Fietsenstalling station Oost


Stukje station Oost


Perron station Oost


Brug station Oost


Perron


Hier niet wandelen


Betonnen element voor een portaal


Bruistensingel


Iets verderop


Stuwtjes Harendonkweg


Rotonde bij Maaspoortweg


Twin Towers onderin huisarts Emmers 


Het Geerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.