donderdag 1 oktober 2020

Donderdag De Stijl en terug

Vanmorgen moest ik weer douchen, en ontbijten en zo, maar het is gelukt om op tijd te vertrekken. Rond 9:30 begon de ontmoetingsgroep met Hindira, Joke, Janneke en ik. Rond 11:00 vertrok ik weer.  

Het was weer interessant om de verhalen te horen.

Omweg genomen via Hinthamereinde, Bethaniestraat, (toen pas de app van pauze gehaald) Hinthamerstraat, Zevenhontsestraat, Bruistensingel, Harendonkweg, Stukje Maaspoortweg bij bushalte over gestoken, via kleine omweg naar huis gegaan.

Ik voel me nu verder goed, dadelijk misschien nog even boodschappen doen.

Statistieken;
9,54 Km afgelegd.
58:55 Opnametijd.
11,5 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,56 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bdWoi_fpi0-xUkFULmkeEo02MI6JN0mY&usp=sharing


Fietsritten van vandaag


Buitenpepersedreef plastic afval


Catering De Stijl


Biljart scorebord?


Hier zat ik


Taxandriaplein


Ingang De Stijl


Buurtwinkel


Café 't Engeltje


Ronding


Traptreden en rondingen


Hinthamereinde


Begin Hinthamerstraat zicht op ophaalbrug


Plakplaats


Groot Tuighuis Bethaniestraat


Azijnfabriek, ingang Reinier van Arkel


<>


Stukje Sint Jan Kathedraal


Netjes gesnoeid


Hans Anders Hinthamerstraat tegenover bibliotheek


Zevenhontseweg


Bij Bruistensingel


Diverse flats


Harendonkweg gedenkplek geschreven door hartsvriendin


Ballen dezelfde gedenkplek


De Donk; water onder hoogspanning


Rotonde Maaspoortweg / het Geerke


Hier bij bushaltes de Maaspoortweg over gestoken


Kunst


Nieuw stuk houten aanbouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.