donderdag 15 oktober 2020

Donderdag binnenstad en terug

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, en ik zat pas laat op de fiets, geen ontmoetingsgroep of  Cementrum. Fiets bij de Kerkstraat geparkeerd. 

Stukje gelopen, bij het Noordbrabants museum geweest, dat was alweer lang geleden.

Stukje markt gehad, VVV en zo, de horeca was gesloten vanwege Corona.

Dadelijk misschien nog even langs de Lokerenpassage, maar het meeste zal gesloten zijn.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
9,75 Km afgelegd.
1:28:08 Opnametijd.
7,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,75 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1atTESo6DM_0vgFZMPDibRar4NWYTlj3z&usp=sharing


Fiets en wandel route van vandaag


Cementrum vandaag niet binnen geweest


Plastic Afval Buitenpepersedreef


Glasbakken


Hier papier afval vandaag


Mgr. Diepenstraat speeltoestellen en zo


De Amazones in beeld


Sint Josephstraat bij parkeergarage kunst


Horeca gesloten


Stukje Sint Jan


<>


Design elektrische fietsen


Noordbrabants museum tijdelijk hier de draak


Noordbrabants museum ingang



Kunst


Kunst hond


Schneider lang niet geweest


Handschoenen en zo


Brilenzaak


Etalagepoppen en zo


Stukje Markt


Idem


Rustig


Trap VVV oud pand


VVV binnen


Idem


Idem mokken met molens


Stukje Markt


Idem


Links gat in de markt herbouw


Anna plein dacht ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.