vrijdag 16 oktober 2020

Vrijdag OAD Vught en Bossche Broek

Vanmorgen moest ik mijn mobiel opnieuw opstarten, daarna ging het goed. 

Zat op tijd op de fiets, en kwam vroeg aan bij OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding)

Ik had te maken met Rogier, Harold (2), Mardi, Wim, Ton, John (moter),Ron en Janine.

Deze keer flapjes op pennen schuiven, tellen niet nodig.

Via gebruikelijke omweg richting Lokerenpassage, bij het Stoepje roomboterpunt gekocht en verder gewandeld; Pjotr dicht en Harm niet gezien.

Verder vandaag weinig berichten gehad.

Ik voel me wel goed, alert, maar dat mag.

Statistieken;
22,92 Km afgelegd.
2:18:05 Opnametijd.
12,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CECLeSnH4TC0BGMkksmoFDRRJpUbqDOA&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Heetmanplein Essent gebouw


Onderin horeca De Buurt


Trap naar kasteel Maurick
Het heer hier Maurickplein


Park Glorieux


Kettingweg Vught
richting WSD / OAD 


Met koffie begonnen


Redelijk opgeruimd


Pennen; vlaggetje er aan gezet


Beugels tellen


Beugels in zakken


12 pennen toch elke keer tellen


Ingang WSD / OAD


Pauze deze keer weer een mars gekocht


Vegen en blik had ik nodig


20 beugels 20 spijkers 20 gaatjes


Carillon bij water


Herfstkleuren


Ingang Boxtelseweg
daar kwam ik vandaan


Crucifix met een soort bloemen onderin


Raadhuis Vught fontein werkte


Van Loon Galeries TaalstraatVught 
kerk links daarachter ken ik niet 


Richting Snelweg viaducten


Segers gemaal takel om drijvend afval weg te halen


Hoogteverschil


Al jaren opheffings uitverkoop



Trap station Oost


Deze brug zelden gezien


Romeins jaartal 2020


Romeins jaartal 1999?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.