zondag 27 september 2020

Zondag kerk en Vutterpad en zo

Vanmorgen ging de wekker om 8:10 na douche, scheren en tanden poetsen, ontbijt en stukje tv Hour of Power op de fiets gestapt. De rit ging aardig goed, bijna helemaal droog gebleven.

Bij het van Zwietenpark kwam Pieter me tegemoet rennen.

Voorganger deze ochtend kandidaat G. Berrevoets, mijn boekje niet gebruikt. Het ging over Zacheus en stelen en zo. Het was verder een mooie dienst. Diverse gemeenteleden gezien, maar ook veel gemist; 50 is de grens.

Ik was mijn geo app vergeten van pauze te halen, kwam er laat achter.

Willem en Ria gezien vlakbij huis.

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd.

Statistieken;
10,09 Km afgelegd.
58:17 Opnametijd.
12,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16fAXaTnxPEBx6BE9IuYu3x2U53cRh0Ey&usp=sharing


Fietsrit terug maar voor de helft


Omron plas aan de overkant gesnoeid
waarom deze kant dan niet?


Ook pas gesnoeid


Hier nog net alle riet weggehaald 


Vanaf  de brug


Zicht op boerderij Graaf van Solmsweg


Brug bij begin Vutterpad


Fietsenstalling gebruik ik nooit


Bar kerk zicht op keuken


Alle postvakjes leeg


Kruis in kruisspiegel


Bossche Hoeve gesloten


Zeilbootjes Engelenmeer


Naamloos engeltje Engelenmeer


Bocht in fietspad


Strooisel bij boom


Vutterpad stromend water


Stukje Vutterpad


Mais hier dan ook geoogst


Paarden Engelen


Plas bij Schoolstraat 


Kippen, molen en zo


Strakke lijnen Henriëttewaard


Stuurhut erg hoog


Hefbrug weer omlaag


Vriesoord


Anjervallei boog


Pisastaette flat bij Noorderplas


Stukje Noorderplas


Brug A Noorderplas


Brug B Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.