woensdag 2 september 2020

Woensdag Tzorg en Adm. Scholing

Vanmorgen kreeg ik weer poetshulp, ze was mooi op tijd. Gelukkig lag alles klaar verder. Deze keer had ik zoveel was dat het beddengoed is doorgeschoven naar volgende week.   

Wel moe vanmorgen terwijl ik toch aardig geslapen had vannacht.

Na een korte rust vertrokken naar Adm. Scholing daar was het rustig, ik had te maken  met Tim, Carol, Remco, Gerda, Hanny, Eric, Richard, Koen en Peter.

Daarna naar de Helftheuvelpassage Yvonne liep me tegemoet, toevallig.

Ik voel me nu aardig in balans, maar dan nog wel wankel.

Dadelijk weer mijn vader bellen.

Statistieken;
14,42 Km afgelegd.
1:53:33 Opnametijd.
11,22 Km/u gem snelhedi bij beweging.
32Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IFaySWomUuirUGbr2DhwlzycFDvjD2Ul&usp=sharing


Fietsrit van vandaag met pauze


Bezig met de was 


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Noorderplas


Vroeger paardenweide


Mais geoogst links


Maasoeverpad langs de A59


Vanaf de brug


Richting Waalwijk met brug en boerderij


Begin Engelen Graaf van Solmsweg


Reclamebord


Waterwagen staat er nog steeds


Keuken As (Adm. Scholing)


Theetipje (schoteltje)


Stukje Helftheuvelpassage


Ingang die ik maar zelden gebruik


Reisbureau


Scootmobiel


Smileys 


Tassen


Spaarvarkens


Kippenpoten


Misschien een keer een ijsje hier kopen


<>


Big Bazar


Voor kinderen


<>


Klimtoren


Overkant bij KW1C


Aparte bocht


Boodschappen


Bij Harm, sleutelhangers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.