woensdag 16 september 2020

Woensdag poetshulp, Adm.Scholing Helftheuvelpassage en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:15, op tijd om aan te kleden, beddengoed klaar te leggen en ontbijt.
Srea van Tzorg poetshulp kwam mooi op tijd. Ik kon de was starten en de schone was afhalen en inruimen. Toen ze was vertrokken de natte schone was opgehangen. 

Daarna vertrokken naar de Adm. Scholing. Daar was het rustig; Gerda, Carol, Peter, Remco en Eric gezien. Koen en Richard waren er niet.

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelpassage rond gelopen, sokken gekocht, er verder richting station gefietst. Daarna dezelfde richting gevolgd de Maaspoortweg, bij de Lokerenpassage Harm gesproken, Jumbo boodschappen, en naar huis. Afspraak bijna vergeten met familie Voogt. Liep even anders allemaal. Ben er wel even geweest.

Mijn vader en moeder even gebeld. 

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
14,74 Km afgelegd
1:57:19 Opnametijd.
10,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18VEQeJjWj30ScAabfcQToOUGtvAhSlxR&usp=sharing


Fietsrit 


Noorderplas


Tranformartorhuisje 


Afslag Engelen A59


Daar kwam ik vandaan


Iets omhoog


Hier komt water omhoog gepompt


Hooibergje


Stukje gemaal


Pauze tafel Adm. Scholing


Thee doos


Hans Anders


<>


Vers Inn chocolade


<>


Vers Inn


Flappentap en zo


Softbal


Hoela hoep


Tennisballen voor honden


Jaar borden en zo


Mobiel fiets klemmen


<>


Afscherm wanden


Laptop aanbieding


Schoenwinkel


Kooikersweg JOP en trapveldje


Rechts richting fietsknooppunt 90
belangrijk punt voor mij richting Heinis


Pannenkoeken


Jumbo boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.