dinsdag 8 september 2020

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen op tijd opgestaan, douchen weer aan de orde. Ik zat op tijd op de fiets richting Adm. Scholing.

Onderweg wat foto's kunnen maken, en app gepauzeerd bij de Hedikhuizerweg.

Ik was na Gerda de eerste die binnenkwam. 

Ik had verder te maken met Dorrie, Marc, Bert, Brigitte, Tim, Prisca, Mandy en mezelf.

Verder emails verstuurd, en filmpjes bekeken en beluisterd.

Vanmiddag nog naar De Stijl en Petra casemanager. Ik reken een kwartier reistijd moet kunnen.

Voel me nu verder goed gelukkig.

Statistieken;

12,63 Km afgelegd.
1:33:01 Opnametijd.
12,02 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PnOGONfscgIj78JTwpNXAjkakUqXXmP1&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Noorderplas


Rommelig terrein


Stukje Maasoeverpad


Groen maaisel op een grote hoop


Relatief nieuw stukje


Hoogspanning 


Stukje Graaf van Solmsweg


Pauze tafel Adm. Scholing


Plant en lamp


Hema A


Hema B


Hema C


Hema D


Hema E


Hema F


Flesjes bij reformwinkel


Wierook 


Big Bazar niet binnen geweest


<>


Pedicure relax stoelen met water bij voeten 


Sportwinkel


<>


4 soorten dip voor op softijsje


Stofzuigers en zo


Dure koptelefoon 


All in one


Populierenlaan en klimtoren


Haven en Citadel en zo


Aartshertogenlaan deze keer met 3 motoren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.