donderdag 10 september 2020

Donderdag bloedafgiftepost en ontmoetingsgroep De Stijl

Vanmorgen op tijd op kunnen staan, geen ontbijt want ik moest nuchter zijn bij het bloed prikken.

Vragenlijst ingevuld ziekenhuis op internet ivm corona, groene kaart geprint. 

Was mooi op tijd bij de bloedafgiftepost aanwezig, en zonder problemen 5 buisjes bloed voor onderzoek gevuld.

Na het ontbijt thuis kon ik nog even rusten, want hoefde pas om 9:30 bij De Stijl te zijn.

Bij De Stijl waren aanwezig Anke, Joke,Indira en ik, interessant gesprek.

Onderweg terug heb ik Mike Lamslag gezien.

De route terug ging redelijk moest alleen even keren omdat een vrachtwagen de weg versperde.

Ik voel me nu wel goed verder.

Statistieken;
9,47 Km afgelegd.
1:10:52 Opnametijd.
10,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,3 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=154mCs9EuChKabjZVXIvTRJynL50h_IfM&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Buren van de bloedafgiftepost
Sint Teunislaan


Hier moest ik zijn


Stoel armleuning voor het prikken


Bushalte


Zelfde plek


Natte groep De Stijl


Koffie €0,60


Gang


Bloemenzee


Nog meer gang


Bocht water


Allemaal rondingen hier


Zicht op oude watertoren 
nu horeca en appartementen


Hinthamereinde


Kunstuitleen bij sluis 0


Kanon bovenin


Rugby veld


Water met bomen


Beeld parkeergarage Sint Jan


Van de zijkant


Zwanen boven de auto's


Beelden op de route van garage naar Parade


Sloop theater aan de Parade begonnen.


Stukje Sint Jan Kathedraal


Venetië maar dan in de binnenstad


Rustplekje voor mij geweest


IJzeren vrouw / Prins Hendrikpark


Kunst bij Amazones


Stukje Hooghe Clock


Mooi huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.