maandag 28 september 2020

Maandag start gelukt

Vanmorgen ging de wekker om 7:14, berichten ontvangen ging goed. Scheren, tanden poetsen, werkkleding aan doen, ontbijt en vertrek ging goed. Onderweg regenbroek aan gedaan, maar was net niet nodig geweest. Ad mijn collega van de fietsenwerkplaats was vandaag voor het laatst; te bang voor het corona virus. 

Ik heb de fietsenwerkplaats vandaag niet van binnen  gezien. Bezig geweest, met poep van de lama opruimen, met de kruiwagen lopen, onkruid weghalen bij een pad. Ik had te maken met Monique, Marcel, Henri, Ali, Petra, Henri, Rudi, Chiel en Rien. Frans en Ad Rovers niet gezien. 

Het draaide om timing en volgorde.

De rit terug ging ook goed, voor 12:00 zat ik op de fiets. Via Bossche Broek, Zuid, station oost, Bruistensingel, Harendonkweg en bij de rotonde bij het Geerke links af.

Ik ben blij dat ik geweest ben ondanks dat het lastig ging.

Statistieken;
21,69 Km afgelegd.
2:02:55 Opnametijd.
13,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ulOeXoTWYMwjQqjqOQYOKzDhi9EWNfuv&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Grote kraanwagen bij station


Hoek rond draak A


Hoek rond draak B


Hoek rond draak C


Hoek rond draak D


Beetje water bij stuwen


Chinees Taalstraat Vught


Zicht op Petrus, al een tijd niet binnen geweest 


Maurickplein


7 metalen hekken voor fietsen
mijn fiets heeft een vaste plek


Brede weg


Insectenhotel watertoren daarachter


Eieren dozen


Ronde tafel met mijn koffiekopje


Naam van dit beest weet ik niet soort grote salamander


Catering


Aan de wand


Koffiebekerhouders 


Suiker, melk, zoetjes, bekers, 
roerstaafjes, theezakjes en rietjes


Lama


Kunst


Heel stuk begroeiing over pad weg kunnen halen


In de kas


Idem


Pauw


Kippen onder lamp


Nandoes


De Heer Kocken horeca Taalstraat Vught


Gesnoeid ziet er weer beter uit


Harendonkweg, hoogspanningsmast op soort schiereiland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.