maandag 7 september 2020

Maandag Vught fietsen en terug

Vanmorgen op tijd op kunnen staan, werkkleding aan met schoenen met stalen neuzen en werkbroek en zo.

Altijd even wennen mobiel niet in linker borstzakje overhemd maar in zak linker zijkant werkbroek.

Ik had te maken met Ad, Henri, Patricia, Monique, Marcel, Ali, Frans, Chiel en anderen.

Patricia kwam ik later een stuk verder weer tegemoet. 

Bezig geweest met verlichting fiets, dynamo en lampje vervangen. 

En bezig met andere fiets geweest, lek achter.

Ik voel me veder wel goed ondanks de prikkels.

Dadelijk om 15:00 beeldbellen met psychiater Jansen voor de keuring rijbewijs.

Statistieken;
20,97 Km afgelegd.
2:01:00 Opnametijd.
13,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Uk-F0d4s7ghGeTybY4p0_yew7xcz0lHB&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Sancta Maria mavo hoofdingang Aartshertogenlaan


Bord


Weinig wind spiegelend water


De Bindery Emmaplein hoogwerker


Hoek 1 rond De Draak


Hoek 2 rond De Draak


Hoek 3 rond De draak


Hoek 4 rond De Draak


Essent gebouw


Paleisbrug in zicht


Stuwen met lage waterstand


Kast rond de besturing stuwen vermoed ik.


Over de stuwen


Blikje bier waarom hier weet ik niet


Laagstraat Vught zuilengang niet van Salomo


Andere kant 


Schoonmaakspullen


Functie mij niet bekend


Andere kant werkbank en zo


Frames voor oud ijzer


Lijmklemmen


Ketelhuis en achterzijde kas


Stukje ketelhuis


Koffie en thee en zo


Idem


Stukje werkbank fietsenwerkplaats


Papier en lappenmand en zo


Stukje werkbank


Raadhuis Vught, zonder steigers 


Omgeving Bruistensingel nieuwbouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.