vrijdag 11 september 2020

Gistermiddag en vandaag Vught OAD en markt en zo

Gistermiddag nog een paar foto's gemaakt, kan ik hier alsnog plaatsen.

Vanmorgen goed op tijd op kunnen staan, en ik zat tijdig op de fiets. De rit heen ging goed, ik kwam Jeanette onderweg tegen.

Bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) had ik maken met; Harold (2), Rogier, Ron, Roland, Ton, Wim, John, Nick, Marc en Marijke.

Deze keer weer gewerkt met pennen moesten een soort vleugeltjes met plaklaag op gezet worden. Simpel werk, hoefde niet geteld te worden. 

Ik had weer veel vragen, en paar liedjes gezongen.

Via Zuiderpassage, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg en  Lokerenpasage gegaan. 

Bij bakkerij 't Stoepje roomboterpunt gekocht, langs Pjotr gelopen naar Carol gezwaaid en langs Harm gelopen was in gesprek tweede ronde kan nog komen.

Vanmiddag moet ik nog boodschappen doen, en misschien wat drinken bij Pjotr.

Het gaat verder goed vind ikzelf.

Statistieken;
22,72 Km Afgelegd.
2:09:37 opnametijd.
11,95 Gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uWuAldDdK2TBXRtfM3tCGdWdtDOv85Rm&usp=sharing


Rit van deze vrijdag

+++++++++++++++++++++++++++


Gisteren Shoe Care Harm tassen AH buren


Gisteren Pjotr warme chocomel, neem ik niet vaak


Krant gekregen


Stoompannen


Afwas


Lege flessen hier gedumpt 

++++++++++++++++++++++++


Vanmorgen Rompertsebaan


Kom hier zelden


Spiegelend


Station ingang fietsenstalling en bussenplek


Essent gebouw


Stuwen niet in werking; te weinig regen gehad


Vughterweg 65 4 dubbele panden dus 8 woningen


<>


Park Glorieux in beeld


Met koffie begonnnen


Wasmachine in actie


Pennen


Plastic nietjes


Zeep en pallets


Beugels groot en klein


7 Pennen met vleugels er aan gezet


Kluisjes WSD


3 pennen met vleugels


Halverwege


Mars gekregen en pen, dop en vleugeltje


Crucifix 


Segersgemaal familie van Gert Jan Zegers Christen Unie?


Bij Maastrichtseweg


Bakkerij 't Stoepje voor de roomboterpunt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.