maandag 14 september 2020

14 september Voorburg Vught via Bossche Broek en Bethaniestraat Anoiksis en terug

Vanmorgen had ik wel mijn geo track app aangezet, maar in Vught per ongeluk uit gezet ipv pauze. Deze rit ga ik niet publiceren. Wel vanaf Voorburg richting Bethaniestraat 13:00 en terug.

Bij Voorburg bleek Ad van Roosmalen mijn fietsenwerkplaats collega een dag vrij had. Het verzoek om alle banden van de kruiwagens na te lopen. De eerste had ik opgepompt maar bleek lek in de buurt van het ventiel. Andere binnenband gevonden en met veel moeite er op gezet. Daarna nog een paar kruiwagen banden opgepompt. 

Ik had te maken met Monique, Marcel, Petra, Chiel, pastor, Manon, Patricia, Natasja, Rini, en anderen. 
Geen Frans en Ad(2).

Ik zat ruim in de tijd, want ik hoefde pas om 13:00 bij de Bethaniestraat Anoiksis te verschijnen. Dat is dus gelukt, kleinere groep dan ik had verwacht ivm Corona; Bart, Titus, Karin, Stephan en nog iemand en ik.

Ik voel me verder goed; makkelijk eten vandaag, en morgen AS en mijn vader komt is de planning.

Statistieken;
11,66 Km afgelegd.
1:12:36 Opnametijd.
14,13 Km/u gem snelheid bij beweging !
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1V_GDrvgcmWJE8Opu9YOcRRHUii83z0eR&usp=sharing
 


Rit Voorburg - thuis


Deze brug nooit nodig gehad


Loopt omhoog


Weer een mooie spiegel


Bij Brugplein


Essent gebouw


Aan en afvoer lucht iets met waterpompen?


Maurickbrug Vught


Varken en kippen


Groep ganzen weer aanwezig; wilde en witte


Vanaf mijn stoel van vandaag


Patricia bij thee en koffie en zo


Opgezet hert, gezichten poster en terrarium


Wandelende takken plant en kersenposter


Aquarium 


Grote hagedis rond 15 cm lang


Kartonnen beker zat koffie in. 
Werkbroek, stalen neuzen, zomerjas


Lekke band


Woestijnratjes


Pauw op tafel (geen Witteman)


Watertoren, nooit bovenin geweest.


In de kas tomatenplanten


Werken in het groen pauze gebouw


Chinees Taalstraat Vught


Onbekend merk auto


Bethaniestraat vroeger kerk, nu art center


Beeld gang Reinier van Arkel Bethaniestraat


Plant verdieping lager


Soort kantine nooit geweest


Buren Renier van Arkel


Rompertsebaan in beeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.