woensdag 23 september 2020

Woensdag de was en Adm. Scholing

Gisteravond naar badminton geweest, ging goed, eerst ledenvergadering, het is wat later geworden voordat ik thuis was. 

Natasja was er weer, en Marcel, Dick, Rian, Stephan, Albert, Leo, Ralph, Martien en anderen.  
 
Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik de was kon starten en daarna mijn mobiel weer online zetten.
 
Rond 9:00 de schone was ingeruimd en ontbijt gehad.
 
Rond 10:10 de was opgehangen.
 
Nog even rust en daarna naar de Adm. Scholing gegaan.
Daar waren aanwezig; Peter, Eric, Gerda, Hanny, Remco, Carol en Richard. 
 
Ik voel me verder goed, tevreden.

Statistieken;
13,9 Km afgelegd.
1:34:55 Opnametijd
10,76 Km/u gem bij beweging.
28 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van vandaag


Ingang van Zwietenpark


Hetzelfde kruispunt 


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Brug eendenkooi, riet mooi gesnoeid


Transformatorhuisje 


Hier ook gesnoeid


Hier nog niet


Vanaf de brug


Waterwagen staat er al heel lang


Links nieuw asfalt 


Maai machines 


Tractor functie voorzijde onbekend


Na de Adm. Scholing Bo-Rent


Tankstation


Heineken gebouw


Zicht op ophaal brug


Deze brug


Slagbomen nog niet oud
bediening op afstand


Omgeving Brabant hallen


1931 gebouw


Bij Verkadefabriek


Eet tent


Links Verkadefabriek 


Omgeving brugplein


Draaibrug


Haven


Citadel lange voetbrug


Pas vernieuwd


Boodschappen vandaag niet veel nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.