woensdag 9 september 2020

Woensdag de was en Adm. Scholing en zo

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 eerst de vuile was in de wasmachine stoppen en starten, en daarna mijn mobiel van vliegtuigstand af. 

Daarna rust, ontbijt en was afhalen en inruimen en rond 10:00 de schone was ophangen Daarna weer even rust en vertrokken naar de Adm. Scholing. Ik had te maken met Peter, Remco, Richard, Carol, Koen en Gerda.

Ik moest Gerda de groeten doen van Adri, Jet en José die ik gisteren ontmoet had.

Bij Harm Shoecare Lokerenpassage even bijgekletst.

Bij de Jumbo icetea, Paksoi, Jägerburger, Toetje, Aardappelen, Aloë gekocht

Ik voel me aardig goed, meer blij dan bang.

Statistieken;
14,19 Km afgelegd.
1:41:42 Opnametijd.
9,86 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,7 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GirANpkYrWfUsPE9BTHWPs2kK3eOiVPC&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Was hangt weer


Linksaf richting Engelen


Graaf van Solmsweg A59 viaduct bij het water


Hoogspanning


Ruimte voor het water


Waterwerk 10


KEK 


Hedikhuizerweg


Willekeurig boek uit de kast


Werkplek


Heineken kratten


Rechts nieuwbouw Links Post.nl 


Heijmans en slagboom ophaalbrug


Hetzelfde punt


Nieuwe verkeerslichten in aanbouw


Hier geen fietsgoten


Bij de Brabanthallen


1931 gebouw


WOK op het hoekje


Grote steen


Royal Welsh van onderen


Mooi vorm gegeven bruggen


Functie bloemen niet helder


Aparte fietsen


Boten aangemeerd


Iets verder


Bij Citadel


Barnies Kipcorner, ben ik heel lang niet meer binnen geweest


Redelijk nieuw


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.