dinsdag 15 september 2020

Dinsdag prinsjesdag en vader op bezoek.

Vanmorgen Adm.Scholing afgebeld, te moe en mijn vader kwam. Toen ik om 11:00 bij mijn achterpoortdeur kwam gefietst stond mijn vader al op mij te wachten stond maar nog maar een paar minuten.

Onderweg samen naar boodschappen doen even Willem en Ria gesproken.

Boodschappen gedaan, en korte route terug genomen.

Gekookt en gegeten, paprika's, aardappelen, hamburger, en kwark na.

Tv gekeken troonrede, en afgewassen, voordat mijn vader weer terug ging.

Ik voel me nu goed, maar wel moe, dadelijk even rust inbouwen proberen. Als het goed is kan ik vanavond badmintonnen.

Statistieken;
9,04 Km afgelegd.
1:02:19 Opnametijd.
11,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MMcV2stgld3owkwh1-e6gJWI4WIP6pmU&usp=sharing


Fietsrit 


Zicht op Noorderplas


Bekende bocht


Esther Verhoef boek


Sta hier niet vaak stil


A59


LODSI


Maasoeverpad asfalt rechts 1 week oud, 
vandaag inwijding door mij


Stukje dijk


Mais geoogst


Plas naam onbekend


Meanderende dijk


Plas bij genie


Voertuigen genie 4 tonners


Treurenburg hoekje


Doorgaande fietsroute


Chauffeurscafé Treurenburg 


Richting Hedel bij rotonde


Brug richting Hedel


Ook aan deze kant van de spoorbrug bezig


Maasboulevard ooit 15 lantaarnpalen geteld


Versperring half open unicum


Loopt schuin


<>


Zwaar materiaal


Takken zooi


Monument dijk


<>


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.