dinsdag 29 september 2020

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:22 zodat ik na douchen en ontbijt en zo tijdig op de fiets zat.

Het regende wel onderweg, maar de rit terug was wel weer droog

Gerda was er niet omdat haar zoon corona heeft, en ze contact hadden. Daarom hadden we José, verder waren onder andere aanwezig; Dorrie, Tim, Mandy en Eric.

Mijn vader belde mobiel omdat mijn moeder verkouden was en niet naar de dagopvang ging. Daarom kwam mijn vader ook niet naar mij. Daarom niet om 10:00 vertrokken bij AS, maar gewoon om 12:00.

Weer via de Helftheuvelpassage gegaan en via station weer terug.

Hierna ga ik dan naar De Stijl 14:00 tot16:00 is er koffie drinken, maar vorige weel stond ik voor een dichte deur wegens ziekte.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
12,67 Km afgelegd.
1:30:45 Opnametijd.
12,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gCSogSGHa8-JSA4kBoW8b3nhqMsFbWeg&usp=sharing


Fietsrit van vandaag, 
ontbrekend stukje Hedikhuizerweg en zo


Begin Engelen, Graaf van Solmsweg
onder de A59


Ruimte voor water


Hedikhuizerweg, staat er al lang


Stukje water


Adm.Scholing printer en zo


Bekers en zo


Pauze tafel


Andere ruimte


Potten en zo


Thee tipjes en zo


Zee & Zo bamboe


Schoenen


TUI reizen


Cellcity


Pour Vous


Vers Inn A


Vers Inn B


Vers Inn C


So Low


So Low


Afgescheiden wanden


Xenos eekhoorn


Xenos lekker warm


Big Bazar eten en drinken


JOP met water tappunt


Populierenlaan en klimtoren


Stukje haven en zo


Lange voetgangersbrug naar Citadel


Roeivereniging Den Hartog


Jeroen Bosch College

1 opmerking:

  1. Hier Gerard; zit nu bij Adm. Scholing, ik weet niet of ik dit anonieme bericht dadelijk kan plaatsen.
    Vandaag draait er veel om tijd.
    Soms klopt het wel en soms niet.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.