donderdag 24 september 2020

Donderdag Cementrum fietsen en omgeving station

Vanmorgen rond 10:00 opgestaan toen had ik me al geschoren en tanden gepoetst. Rond 10:30 kwam ik aan bij het Cementrum, het was druk veel mensen. koffie gedronken, en een uur gebleven. Willem, Mike, Frits en anderen gezien. 

Daarna richting station, fiets in stalling geparkeerd. bij Bolwerk dat is in de buurt van het station koffie gedronken.

Daarna dezelfde route terug.

Ik voel me goed, geen klachten.

Statistieken;
10,43 Km afgelegd.
1:36:53 Opnametijd.
8,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LPP5IBRdzyChccN61-umqgBQ74lImhS-&usp=sharing


Fietsrit van vandaag



Bij ingang van het Cementrum


Kunst op stoel


Pauzetafel


Afdeling catering


Hoekje met wastafel en zo


2 bankjes kunststof delen net ff anders


Overal's 


Hoekje


Stukje tafel


Kit onderdelen


Locatie zorgboerderij Vlijmen folder


Kast met gereedschap


Onderdelen


<>


Oud ijzer afdeling


Fiets stond nu weer binnen


Station helling naar beneden fietsstalling hieronder


Trap naar de sporen


Burger King


De draak nieuwbouw lijkt stil te liggen


Brug bij Stationsweg


Bolwerk


Deze ingang gebruikt


Aan het water


Koffie gedronken


Detail


Fietsenstalling A


Fietsenstalling B


Fietsenstalling C


Klokkenlaan bocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.