zondag 6 september 2020

Zondag kerk en Engelen

 Opstaan ging vandaag redelijk vandaag weer met douche. 

Ik had ongeveer een half uur onderweg naar de kerk ingepland, en dat lukte aardig. Aan het einde van het Vutterpad kwam Jaap Post me voorbij gefietst. Ik was mooi op tijd in  de kerk. Diverse mensen ontmoet, ik was ingedeeld op een plekje rechts achterin. Het was Heilig Avondmaal, we hadden dominee Batteau en onze nieuwe dominee Pim Poortenga was ook aanwezig. Janny had 39 mensen geteld.

Wel veel prikkels, maar ik ben er ook een beetje aan gewend.

Ik voel me verder goed, zit ruim in de tijd.

Vandaag hoef ik verder weinig te doen, uitrusten, koken, eten en Utrecht bellen. En Minke en Brian feliciteren met hun verjaardag. Marja al kunnen feliciteren 60 geworden..

Statistieken;
13,57 Km afgelegd, niet alles met app gedaan.
1:24:02 Opnametijd.
1,39 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kYJjdGldJyNgr3Cajz_GyoAQ9rGxxR4s&usp=sharing


Fietsrit van vandaag gedeeltelijk


Transformatorhuisje 


1 van de ingangen van het van Zwietenpark


Maasoeverpad naaktslak in beweging


Maasoeverpad


Brug A59 en water richting Engelen


GKV 's-Hertogenbosch avondmaal


GKV stoelen in een kleine bocht


GKV keuken restant brood


Bossche Hoeve deur nog op slot


Andere poort


Stukje Bossche Hoeve


Engelenmeer


Scheiding water en land


Diverse schroeiplekken tafel


Vutterpad hier moest ik naar links dus niet de brug over


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Parkeerplek


Schoolstraat Engelen plas


Molentje en zo


Henriëttewaard strakke lijnen


Golf terrein 


Sluis


Stukje hefbrug


Kanaal


Eigen weg Henriëttewaard


Richting ophaalbrug bij spuisluis Crevecouer


Vriesoord best groot


Praxis vaak hier geweest nu gesloten


Noorderplas Pisastaette 


Regenboog mozaïek bankje Noorderplas


Uitzicht vanaf het bankje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.