zondag 13 september 2020

Zondag kerk en route terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, de douche gebuikt en even tv kunnen kijken. Hour of Power en zo.

Ik zat vroeg p de fiets, was ook vroeg in de kerk, geen dominee Janssen maar Kees Bijl voorlezer. Het ging over levende stenen, preek van Jos Douma.

Mijn boekje uiteindelijk weer ingevuld retour gekregen.

Volgens Frank Borst 46 mensen aanwezig ik kende ze niet allemaal de meeste wel.

Er was weer een gelegenheidskoortje.

Route terug via Engelen bij de Schoolstraat pas mijn app aangezet.

Ik voel me verder goed, wel veel prikkels maar niet super veel.

Verder vandaag weinig plannen.

Statistieken;
12,32 Km afgelegd.
1:00:30 Opnametijd.
12, 22 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CYdJ0QB1HU8kcj1BBBQ-Pqece2W4RwJg&usp=sharing


Rit van vandaag niet compleet


Brug eendenkooi dicht dus
er is iemand binnen bezig


Omron plas


Maasoeverpad langs de snelweg A59


Loopt omhoog


Vanaf de brug


Boerderij hoef ik op zondag niet langs 


Vroeger Samsung en Comserve Ruwekampweg


Kerknaambord Gereformeerde Kerk


Mijn bijbel en boekje


Stukje gesnoeid riet


GSM mast onderzijde


Dit er boven


Engelenmeer parkeerplek


Kun je de fiets ophangen


Kom hier vrijwel nooit


Vutterpad tweede ronde


Detail pad stenen


Netjes gesnoeid 


Hoogspaningsmast Engelen beneden


En bovenaan


Plas Schoolstraat Engelen


Pampusgras Henriëttewaard


Henriëttewaard tijd hier niet geweest


Henriëttewaard strakke lijnen


Iets verder


Markt Treurenburg heb ik deze keer niet bezocht


Plas iets verderop


Elektrische bussen kunnen hier opladen, 
twee laadpunten 


Maaspoortweg van bovenaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.