zaterdag 19 september 2020

Zaterdag richting sluis, Gewande en via Lokerenpassage terug.

Vanmorgen was ik erg moe, gelukkig lang kunnen uitrusten. 

Ontbijt cornflakes met melk gehad.

Daarna Bruistensingel, Maximakanaal, sluis Empel, Gewande, Blauwe Sluis horeca iets verder gefietst en weer terug. Bij Harm was het druk, bij Pjotr mevrouw de Jong en Abdul gekletst, blijven staan niets gedronken.

Vanavond 17:00 staat Grote Kerk concert staat in mijn agenda; ga er heen maar de kans is groot dat het door corona niet door gaat. Ik ga denk ik voor die tijd vast warm eten.

Ik voel me nu verder goed, alleen een beetje moe.

Statistieken;
15,68 Km afgelegd.
2:19:56 Opnametijd.
11,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qc9IwgoumfeUfgBpHvSi-EZXIzspGtw_&usp=sharing


Fietsrit 


Honeywell pand bij snelweg A2


Brug over snelweg


Wat verderop


Hier naar links en rechts


Brug over Maximakanaal


Deze richting onbekend


<>


Container binnenvaart schip 


Richting sluis


Trap tijd niet gebruikt


Maaisel op hoop


Idem


Richting sluis


Strakke lijnen


Sluis Empel schepen binnen


Richting Maas


Bochtenwerk


Pas gesnoeid


Wiel of plas


Grasland


Crucifix 


Ooievaarsnest


Gemaal Caners


Langs de maas


Ander gemaal


Langs de dijk


Monument


Koffie bij de Blauwe Sluis


Nieuw beeld geplaatst


Maaltijdsalades Lokerenpassage nooit geprobeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.