zondag 24 februari 2019

Zondag mooi weer

Ik kon gelukkig redelijk normaal opstaan, deze keer de tv niet aan gehad.

Onderweg kwam ik Pieter tegen, bij de windmolen, ongebruikelijke plaats.

In de kerk werd Agnes benoemd tot diaken, de eerste vrouw in dit ambt.

Verder ging het normaal in de kerk.
Voor de terugrit had ik geen zin om ver om te rijden zoals vorige week.

Bij het van Zwietenpark kwam ik Wim tegen.

 
Paardenweide water als spiegel

 
Omron plas

 
A59 richting Waalwijk

 
A59 richting Maaspoort 

 
Vangrail op brug

 
Bij vertrek uit de kerk

 
Deze, niet direct als kerk te herkennen

 
Kruiskampsingel

 
Water bij de Bossche Hoeve links snelweg A59

 
Ballon

 
Hier staan soms auto's

 
Bij het Engelenmeer

 
Vutterpad

 
Brug bij Vutterpad

 
Dat ben ik

 
Links naar beneden, rechts omhoog
deze keer voor links gekozen.

 
Schip aangemeerd bij Graaf van Solmsweg Engelen

 
Brug op afstand

 
Bij Henriëttewaard

 
Rondvaartboot

 
Richting sluizen

 
Bom bij boom ontploft?

 
Bruggen richting Hedel

 
Hier begint 's-Hertogenbosch

 
Bovenleidingmast

 
Maasboulevard Terra

 
Iets verderop

 
Overkant spoorbrug zichtbaar 

 
Hier mogen de honden los lopen

 
Deze dag niet in Oud Empel geweest

 
Bij de Maaspoortweg 

 
Andere kant 

 
Bloemen van Zwietenpark,
hier heb ik gesproken met Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.