woensdag 6 februari 2019

Woensdag normaal

Gistermiddag rond de plas gelopen met Petra mijn casemanager. Daarna nog even naar de Pjotr geweest.

Vandaag om 8:15 ging de tweede wekker, Claudia van  Tzorg stond wat later op de stoep. Bed verschoont, alles schoongemaakt en ik heb een was gedraaid en zo.

Vertrokken naar de Hedikhuizerweg Adm Scholing het was rustig.

Daarna gegeten bij Esther en weer op tijd naar huis terug. 


Ik vermoed twee aalscholvers


Meeuwen op een rijtje


Op speciaal verzoek Feijenoord sleutelhangers sin beeld  


A59


Bij de zig zag weg Graaf van Solmsweg


Wat ze hier aan het doen zijn snap ik niet


Bij gemaal takel voor drijvend afval


Ruimte voor water


Onder hoogspanning


Drempel voor autos 


Gemaal rechts


Reclame ruimte


Bij Barten grondverzet


Parkeerplek wegenbouw voertuigen


Daar kwam ik vandaan


Regenboog paraplu's 


Houtbewerking 


Tafel personeel 


Tafel Adm Scholing deelnemers en vrijwilligers


Bij de Helftheuvelpassage plastic afval


Woonzorgcentrum De Taling


Nieuwbouw bij rotonde


Kooikersweg
 

Richtring rotonde Oude Vlijmenseweg


Onder het station door
 

Draaibrug


Naam even onbekend


Boot Rein


Schuine gevel achter treurwilgen


Rompertsebaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.