dinsdag 26 februari 2019

Dinsdag Adm Scholing en zo

De wekker ging om 7:45 en een half uur later zat ik op mijn fiets. De Adm Scholing verliep normaal, wel een heel aantal afwezigen in vergelijking met een week eerder.

Petra mijn casemanager kwam rond 13:30 dus ik heb niet de langste route genomen.

Rond de plas gelopen deze keer links om.

Dadelijk naar de Pjotr en Jumbo en vanavond badminton.

 
Eerste foto er staat nog 1 stukje riet over

 
De Telegraaf van vandaag

 
Bij rotonde Kooikersweg pas nieuw

 
Dit stukje ook nog niet zo lang open

 
Helftheuvelpassage
Fietsenrekken klemmen op de voorvork

 
Frietheuvel nog niet zo lang open

 
Deze weer wel

 
Zee & Zo

 
Klimtoren bij bomenlaan

 
4 dezelfde woontorens 

 
Jongens onderweg richting onderwijsboulevard

 
Oeteldonk Centraol

 
Kruisstraat

 
Visstraat

 
Smalle haven

 
5 putdeksels hoezo?

 
Bij Barnies Kipcorner

 
Hier kom ik niet heel vaak

 
Wandelpaden

 
Leeg stukje

 
Bij de brug

 
Hoogspanning

 
Hier ook bij de klokkenlaan

 
Markant huis

 
Alle bladeren verzameld bij fietstunnel

 
Wandeling rond de plas JOP 2

 
Noorderplas

 
Pisa staete achterzijde zicht op de plas

 
Petra bij flat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.