maandag 25 februari 2019

Maandag Vught fietsen

Kon gelukkig redelijk goed op staan, op de weg heen geen bekenden gezien.

Ik was bezig met een fiets, het ging lastig.

Wel veel bekenden gezien.

Ik was al op de rit terug toen ik mijn mobiel miste. Laatste keer gebruikt om een foto te maken en laten liggen op de bank. Ik was al zeker 10 minuten onderweg maar gelukkig had Hans het ding achter de bar gelegd. Een Erik wist dat de mobiel van mij was.

Grote opluchting beetje stress gehad.

Daarna via de Bossche Broek op huis aan.

 
Bij de Buitendijk

 
Fietsgedeelte brug

 
Schuine lift Paleisbrug

 
Vrachtwagen aan het lossen bij het Heetmanplein

 
Overal bloemen lente achtig

 
Parklaan 21 Vught zorgpark Voorburg

 
Jonge eendjes onder de lamp

 
Kerstbeelden afgedekt

 
Nieuwe partij fietsen om op te knappen of te slopen

 
Pauw

 
Kip

 
Konijn

 
Hier zat een kroket en drinkyoghurt in
 
Na het nemen van deze foto mobiel laten liggen 

 
Parklaan Voorburg hoe deze gebouwen heten weet ik niet

 
Carillon

 
Links receptie

 
4e keer dat ik hier vandaag aan voorbij ging 

 
Oud en nieuw

 
Raadhuis Vught

 
Leeuwen op wacht

 
Paardensteeg Vught flats(3) lopen naar beneden af  

 
Andere flat vlakbij sportveld afgezet

 
Parkeerplek relatief nieuw Bossche Broek

 
Bankje niet gaan zitten deze ronde

 
Richting Parade

 
Beelden

 
Sint Jan Kathedraal toren

 
Kapelaan Koopmansplein bestaat al een tijd 

 
De Amazones nog niet zo oud

 
Bekend punt

 
Iets naar rechts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.