woensdag 13 februari 2019

Woensdag schilders, AS en Vught

Vanmorgen belde de schilders aan, ik moest de poort en de schuur en een raam etc open maken.

Daarna de complete was kunnen doen, en op tijd vertrokken naar de Adm Scholing.

Bij de AS en nieuwe deelneemster Christien, die had ik eerder ergens anders ontmoet. Het is verder normaal verlopen.

Toen richting Vught gegaan want ik zou rond 18:00 bij Wim en Agnes gaan eten. Ik zat ruim in de tijd, daarom naar De Petrus gegaan bibliotheek in oude kerk. Daar ontmoette ik Guido, die ken ik via Anoiksis patiëntenvereniging.

Gegeten bij Wim en Agnes en daar iets voor 20:00 vertrokken naar huis. Esther belde ook nog, en onderweg belde John nog even.


Koeien van Zwietenpark


Omron achter de bomen


Plas net niet meer te zien


Paardenweide


Bij de snelweg over de Dieze, Graaf van Solmsweg


Voorsteven schip


Achterzijde


Weerdskampsweg 


Het Palet


Theedoos


Suiker en melk


De Dieze bij Ertveldplas  


Zandzuigerstraat


Ertveldplas


Royal Welshbrug


Richting Brabanthallen


Sandd relatief nieuw


Beeld bij station


Bordeslaan bij Paleiskwartier


Pand Rabobank



Bij Bufkes


Overkant richting onderwijsboulevard


Paleisbrug met schuine liften


Essent en nog meer bedrijven


Stuw op afstand bedienbaar


Hoek bij Heetmanplein


Parkeerplek bij Heetmanplein


Speerstrijder


Daar kwam ik vandaan


Bij "De Petrus" bibliotheek maandblad de "Kijk"


Koffie bij "De Petrus"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.