vrijdag 8 februari 2019

Vrijdag Vught en zo

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan.

De rit heen ging goed, Micha zei mijn naam toen ze met haar elektrische fiets passeerde.

Een groot stuk kunnen samen fietsen met Sies.

Was op tijd (8:45) aanwezig bij de WSD Inpak/ Montage. Daar ontmoette ik Harold de nieuwe collega van Mardi.

Verder ging het goed, ik ben er 3x niet geweest, daarom extra leuk.

Via het Stoepje Lokerenpassage en Pjotr (alleen Ko en Tos gesproken) naar huis gereden.

Vandaag hoop ik verder Henk voor de 11e keer te ontmoeten en rond 19:00 bij Esther te zijn.


Vught 


Pluggen


Zakjes leeg


Zakjes gevuld 2 schroeven en 2 pluggen per zakje


Zeskantkop met torch


Gevulde doos


Hier hoefde ik niets me te doen


Ongevouwen doosjes


Bord


Hoekje met plastic kratten


Plant


Bij de kapstokken


Plakbandsautomaat montage


Bureau Mardi


Nog een plant bij Sharine 


Bodem van doos bedekt 


Gevulde koek en snickers gekocht 


Koffiekopjes en zo 


Gang


Pas opgeleverde villa


Hier nog net niet klaar


Zicht op richtingborden


Witte en wilde zwanen door elkaar


Lambertuskerk met graffiti auto Chevrolet Matis dacht ik


Onderdoorgang


Brabant Service station


Pontje bij gemaal Bossche Broek


Staalconstructie bij lantaarnpaal 


Tango Aartshertogenlaan


Het stoepje koek met amandelspijs €1,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.