dinsdag 12 februari 2019

Start week, Adm Scholing gehad

Gistermiddag nog naar de contactpoli geweest; ging goed.

Veel berichten verstuurd en ontvangen.

Vanmorgen gelukkig goed op kunnen staan, wel nog een beetje moe, maar ik nu blij dat ik gegaan ben. 

Drie nieuwe gezichten bij AS; Olav en Sonja ze hebben beide mijn blogadres gekregen. Willie kwam ik later weer tegen.

De zoektocht vandaag ging naar de 's-Gravesandsestraat 1b Parousia kerk ooit 1 keer binnen geweest super lang geleden. Vrijdagavond hebben we daar feest van Martin en Antoinette 50 jarig verjaardagsfeest. Ik had het goed voorbereid en het was makkelijk te vinden.

Daarna korte route naar huis, bij de Supercoop Buitenpepersedreef / Rompertsebaan  boodschappen gehaald.

Dadelijk na de rust nog even naar de Lokerenpassage en tas inpakken voor badminton, vanavond weer sporten is de bedoeling. 


Gistermiddag deze plastic afval bak gebruikt onderweg 
bij de Aartshertogenlaan richting contactpoli

-----------------------------------------------------------------------


Eerste foto van vandaag bij de JOP (Jeugd Opvang Plek)
Vind ik een mooi punt hier veel gebeurd met mij


Adm Scholing hier bezig met email


Helftheuvelpassage Albert Heijn 


Speeltoestel moet je een muntje indoen, en dan gaat er iets bewegen.


Beetje donker helaas


Mobiel in de aanbieding bij Vodafone


Uitzoeken maar


Bij de uitgang


Kleding aan de overkant 


Vers Inn


Overkant


Flappentap


Zeeman A


Zeeman B


Zeeman C 


Zeeman Nike aparte kleur 


Damesafdeling


Pasfoto's


Xenos


Bij kapper met reflectie


Verkiezingsborden bij rotonde Kooikersweg en squash 


Atletiek A 


Atletiek B


Het hek stond open deze keer


En er stonden diverse voertuigen


Tunnel onder het station


Draak


Station


Emmaplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.